Inicio Áreas Comunicación

COMUNICACIÓN

Radio de Ames

Un dos proxectos máis novidosos do Concello de Ames foi a creación dunha emisora de radio municipal que se está a converter no espello que reflicte a nosa realidade. Esta iniciativa é complementaria doutras actuacións en materia de comunicación, como é o cambio da imaxe corporativa e a posta en marcha do Servizo de Comunicación Externa.

O nome da emisora municipal é Ames Radio e pode sintonizarse en todo o territorio municipal e parte da comarca a través do 107.2 da FM.

Ames Radio ten unha programación deseñada pensando na prestación dun servizo público. A súa grella componse con espazos adicados á información, á música, ao entretemento e á cultura nos que os temas da vida cotiá se traten dunha forma participativa e próxima aos veciños.

A súa programación é a seguinte:

LUNS A VENRES

8:50 a 9:00 Ames matinal
Espazo dedicado a repasar as principais novas de Ames. Este espazo está conducido polo xornalista Juan Luís Silva.

9:00 a 12:00 Música

12:00 a 13:30 Magacín Somos Ames
Programa de entretemento conducido por Nazaret López quen, ademais, conta cun nutrido equipo de colaboradores e colaboradoras que permiten ofrecer contidos variados e orientados en moitos casos ao servizo público.

13:30 a 14:30 Música

14:30 a 14:40 Informativo mediodía
As novas de Ames contadas dun xeito diferente polos seus protagonistas. Juan Luís Silva é o encargado de poñerlle voz e contido ao principal espazo informativo da emisora.

14:40 a 08:50 Música

SÁBADOS E DOMINGOS
Programación musical. Puntualmente emítense actos de carácter municipal.

Contacto

Para contactar coa radio, podes chamar ao 981 890 452 ou enviar un correo electrónico con novas, suxestións e peticións aos seguintes enderezos: